Blogger Widgets

Pengikut

Khamis, 19 Mac 2015

Pelan Pembangunan Profesionalisme Berterusan (PPPB) by dindateJa

Assalamualaikum dan Salam sejahtera...

KPM telah melancarkan Pelan Pembangunan Profesionalisme Berterusan (PPPB) bagi meningkatkan kualiti guru dan pemimpin sekolah seterusnya memperkasa profesyen perguruan. Ketua Pengarah Pendidikan Datuk Seri Dr Khair Mohamad Yusof berkata PPPB memainkan peranan penting dalam membangun atribut dan kompetensi yang dihasratkan supaya guru serta pemimpin sekolah dapat menyampaikan perkhidmatan cemerlang secara berterusan.

Portfolio ini yang perlu diterjemahkan dalam bentuk fail oleh setiap guru dan pemimpin sekolah dibangunkan oleh Bahagian Pendidikan Guru. Pelan Pembangunan Professionalisme Berterusan (PPPB) adalah untuk melengkapi pembangunan professionalisme sedia ada dan mentranformasi amalan pembangunan professionalisme berterusan bagi meningkatkan kualiti guru dan pemimpin sekolah serta memperkasa profesion keguruan.

Buku panduan Pelan Pembangunan Professionalisme Berterusan (PPPB) ini boleh dimuaturun dari laman sesawang di bawah.
http://apps8.moe.gov.my/abpg/bpg/PPPB/index.cfm atau http://apps8.moe.gov.my/abpg/bpg/PPPB/bhn/PELAN%20PEMBANGUNAN%20PROFESSIONALISME%20BERTERUSAN.pdf

Hari ini saya ingin berkongsi template untuk Pelan Pembangunan Profesionalisme Berterusan (PPPB) individu. Template ini saya bangunkan menggunakan microsoft publisher (.pub). Jadi, pada yang memerlukan, bolehlah download file ini, dan edit ikut kesesuaian yang diinginkan.

Kredit diberikan kepada gambar-gambar dan info-info yang diperolehi dari sumber meng'google' dan dari group-group perkongsian percuma di fB. Saya panjangkan perkongsian anda semua. Moga murah rezeki kita di sana... :)

Antara helaian-helaian yang ada dalam perkongsian saya bolehla dilihat di bawah. Jika berminat, download lah secara percuma disini ... [ Template PPPB by dindateJa ]




Ikhlas,
dindateJa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...