Blogger Widgets

Pengikut

Selasa, 10 Mac 2015

Mukaddimah


Assalamualaikum wbt, dan salam sejahtera khasnya kepada guru-guru dan bakal guru, tidak lupa kepada penggemar-penggemar bahan bantu mengajar. Nama saya Liza, simply bila online, bermula dari zaman universiti, saya lebih gemar memperkenalkan diri saya dinda.teJa @ dindateja dan yg sewaktu dengannya. Kononnya, bagi tujuan keselamatan! Kononnyalah.. :-p

Ok, hari ini saya mewujudkan satu blog baru, untuk membantu peminat-peminat BBM untuk mencari bahan-bahan bantu mengajar, berkongsi idea secara PERCUMA. Tujuannya lainnya, memudahkan saya refer kembali bahan-bahan yang saya perlukan bila mana Lappy buat hal, Hard disk rosak, atau kehilangan bahan akibat virus dan sbgnya..

Bahan-bahan yang akan saya postkan di blog ini adalah diambil dari group-group BBM percuma yang terpilih atas pilihan hati saya. Biasanya yang berkaitan dengan subjek yang saya ajar dahulu.

Disini saya ingin berkongsi beberapa group-group BBM yang aktif yang saya ikuti dilaman FB untuk anda dapatkan/berkongsi bahan-bahan bantu mengajar secara PERCUMA. Rata-rata group-group ini tidak membenarkan apa-apa iklan dipamerkan di dalam group mereka. So jangan nak cari pasal kempen perniagaan anda di sana k! Nak kempen bisnes cari group yang sesuai.. hehehe...

Jom gi cari bahan disini!







Sekian dulu,
Cikgu dinda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...